Købsaftale
MitZoo.dk indgår kun aftaler med personer, der er fyldt 18 år.
Ved at klikke på fuldfør køb accepterer du vores købsbetingelser. Ved at vælge at betale med en Qliro-faktura accepterer du Qliros vilkår og betingelser ved at udfylde dine oplysninger.
Når en ordre afgives, genereres en ordrebekræftelse til den angivne e-mailadresse af MitZoo.dk’s database. Dette sker automatisk og uden manuel gennemgang. Dette er din kvittering. Husk at gemme ordrebekræftelsen, der indeholder dit ordrenummer, hvis du skal kontakte vores kundeservice.
MitZoo.dk forbeholder sig ret til at rette eventuelle unøjagtigheder i prisen pga åbenlyse tastefejl, leveringstid etc. bagefter, når din ordre håndteres manuelt af vores personale.
MitZoo.dk forbeholder sig retten til til enhver tid at foretage ændringer i vores vilkår og betingelser, eventuelle ændringer i vilkårene vil fremgå af vores købsbetingelser. Ændringen træder i kraft, når du har accepteret vores købsbetingelser ved at afgive en ny ordre. MitZoo.dk anbefaler, at du løbende holder dig opdateret med vores købsbetingelser for at se, om der er sket nye ændringer.
Virksomhedsoplysninger
Indholdet af MitZoo.dk netbutikken leveres, opdateres og administreres af følgende virksomheder:
Andri Group AB
Lövsångaregatan 2
254 50 Helsingborg
Sverige
Email adresse: support@mitzoo.dk
Organisationsnummer: 559176-6182
EU VAT: SE559176618201
Godkendt til F-skat
Betaling og priser
Alle priser er aktuelle og kan ændre sig i fremtiden uden varsel. Den individuelle og aktuelle totalpris for din ordre opsummeres ved kassen, inklusive eventuelle gebyrer for fragt og betaling samt moms.
Alle priser er i danske kroner (DKK) inklusive dansk moms (moms).
Du har mulighed for at vælge den betalingsmulighed, der passer dig:
QLIRO
Qliro gør det nemt, fleksibelt og sikkert for dig at handle online. Du har mulighed for at vælge den betalingsmulighed, der passer dig. Faktura er standard betalingsmulighed, men du kan naturligvis frit vælge en af de andre muligheder, der er tilgængelige. Ved at indtaste eller anmode om oplysninger ved kassen, accepterer du vores vilkår for brug og behandling af dine personoplysninger.
QLIRO FAKTURA
Fakturaen skal betales inden for 14 dage fra fakturadatoen. Fakturaen sendes via e-mail til den e-mailadresse du indtaster ved købet.
Ved forsinket betaling vil der blive sendt en rykker til dig og et forsinkelsesgebyr på SEK 60,- samt morarenter på 24 % + gældende referencerente.Ved yderligere forsinkelse tillægges et lovpligtigt inkassogebyr.
Ved fakturakøb forbeholder vi os retten til at foretage en kreditopgørelse gennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine persondata og kreditoplysninger er nødvendig for, at vi kan behandle din anmodning om 14 dages kredit.
For mere information om Qliros vilkår og betingelser, klik her
QLIRO FIRMA FAKTURA
Betalingsfrist for faktura er 30 dage fra ordren er sendt fra butikken. Fakturaen sendes via e-mail eller brev, når ordren er afsendt. Det er dig som låntager, der er ansvarlig for, at betalingen modtages inden for den angivne tidsramme i henhold til de betingelser, du godkendte ved valg af betalingsmulighed “faktura”.
Ved manglende betaling fra den erhvervsdrivendes/den juridiske persons side opkræves forsinkelseserstatning efter lov (1981:739) om erstatning for inkassoomkostninger mv., samt morarenter efter henvisningen sats gældende til enhver tid med et tillæg på 24,00 %.
For mere information om Qliros vilkår klik her.
QLIRO ”KØB NU, BETAL SENERE”
Køb nu – betal senere
Rente 0 %
Etableringsgebyr 19 kr.
Der er ingen yderligere gebyrer.
Fakturaen sendes på e-mail midt i kampagnemåneden.
Ved forsinket betaling vil der blive sendt en rykker til dig og et forsinkelsesgebyr på SEK 135,- samt morarenter på 24 % + gældende referencerente.
Ved yderligere forsinkelse tillægges et lovpligtigt inkassogebyr.
På købstidspunktet forbeholder vi os retten til at foretage en kreditopgørelse gennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine persondata og kreditoplysninger er nødvendig for, at vi kan behandle din anmodning om et kreditkøb.
Fuldstændige vilkår og betingelser: Qliros fulde kampagnevilkår og betingelser kan findes her.
Se også Standardiserad Europeisk Konsumentkreditinformation.
QLIRO KONTO og DELBETALING
Når du vælger ratebetaling, får du straks besked, hvis din ansøgning er godkendt, og vi kan håndtere dit køb med det samme.
Skulle din ansøgning ikke blive imødekommet, kan du gå tilbage og vælge en alternativ betalingsmetode.
Du kan have et eller flere afbetalingskøb i gang, og Qliro samler dem til en månedlig faktura, der vil blive sendt til dig med e-mail midt i hver måned.
Du kan til enhver tid betale din restgæld fuldt ud i afdragsperioden.
Ved forsinket betaling vil der blive sendt en rykker til dig og et forsinkelsesgebyr på SEK 135,- samt morarenter på 24 % + gældende referencerente. Ved yderligere forsinkelse tillægges et lovpligtigt inkassogebyr.
På købstidspunktet forbeholder vi os retten til at foretage en kreditopgørelse gennem Qliro AB. Indsamling og behandling af dine persondata og kreditoplysninger er nødvendig for, at vi kan behandle din anmodning om et kreditkøb.
Fuldstændige vilkår: Qliros fulde konto- og afdragsbetingelser kan findes her.
Se også Standardiserad Europeisk Konsumentkreditinformation.
KORTBETALING
Kortbetalinger foregår i systemer, der opfylder kravene i PCI-DSS sikkerhedsstandarden.
For information om din betaling, kontakt Qliro via kontaktoplysningerne på https://www.qliro.com/
Du kan vælge at betale hele ordreværdien med et debet- eller kreditkort. Vi accepterer i øjeblikket VISA, Mastercard og Amex.Kreditkortbetaling håndteres af vores betalingspartner Qliro for at sikre hurtig og sikker betaling.
For øget sikkerhed bruger vi 3D-Secure, som er en global sikkerhedsstandard udviklet af VISA, Mastercard og American Express til betalinger over internettet.
Sådan fungerer det:
- Vælg Kreditkort som betalingsmetode ved kassen. Du er nu knyttet til Qliros sikre betalingsserver.
- Vælg typen af kreditkort, indtast kortnummer, gyldighedsdato, kortets sikkerhedskode (CVV) og navnet på kortholderen. Bemærk venligst, at når du bruger et e-kort, skal du angive en gyldighedsperiode på mindst to måneder.
- Der foretages kontrol for at sikre, at kortoplysningerne er korrekte, og at der er dækning for købet.
- Købsbeløbet reserveres først på din konto.
- Det reserverede beløb overføres til “Butik”, når varerne sendes fra lageret.
DIREKTE BANKBETALING MED TRUSTLY
Køb og betal direkte fra din bankkonto.
Sådan fungerer det:
- Vælg Trustly som betalingsmulighed ved kassen.
- Indtast hvilken bank du bruger, og identificer dig derefter med et bank-id eller sikkerhedskode over en sikker og krypteret forbindelse.
- Vælg derefter hvilken konto du vil betale fra (f.eks. opsparingskonto eller lønkonto) og bekræft købet.
- Købsbeløbet trækkes direkte fra den angivne konto og en ordrebekræftelse udsendes.
Betingelser for betaling er også angivet i kassen under de respektive betalingsmuligheder.
Leverancer
Vilkår og omkostninger for levering er altid oplyst ved kassen for hver leveringsmetode.
Levering inden for Danmark: Vi tilbyder gratis fragt på ordrer over 499 kr til fragtfirmaets agent eller BudBee-boks (forudsat at leveringens størrelse og vægt tillader denne leveringsmetode) eller hjemlevering med BudBee (hvis muligt). Hvis ordren er under 499 kr, tillægges et fragtgebyr.
Hvis der opstår en leveringsforsinkelse, giver vi dig besked herom via e-mail eller SMS. Du som kunde har altid ret til at fortryde købet ved leveringsforsinkelser. Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at opfylde din ordre. Der kan være tilfælde, der gør det umuligt at opfylde ordren, for eksempel når vores leverandør eller speditør ikke kan opfylde deres forpligtelse over for os. Vi forbeholder os retten til at fritage os for enhver kompensation til kunden vedrørende leveringsforsinkelser.
Har du en portkode, skal du indtaste den ved kassen, så fragtfirmaet kan nå din dør, ellers bliver pakken returneret til os.
Du skal som kunde tjekke din(e) vare(r), når du modtager din levering for at tjekke, at den er korrekt og fejlfri. Tjek at produktet er korrekt, at det ikke er beskadiget. Ved reklamation skal kunden kontakte vores kundeservice via e-mail support@mitzoo.dk. Oplys ordrenummer og årsag til reklamationen samt billeder, så vender vi tilbage til dig snarest med instruktioner om, hvordan du håndterer din sag. Ved alle former for returnering er det yderst vigtigt, at varen er pakket i sin originale emballage på en sådan måde, at den ikke risikerer at blive beskadiget.
Leveringstid
Forudsat at alle de varer, du har bestilt, er på lager, afsender vi din ordre inden for 2-4 hverdage (1-2 hverdage tilføjes for kunder med landepostbud). Skulle noget være midlertidigt udsolgt, sender vi din pakke, så snart varen er på lager igen.
På røde dage og helligdage kan leveringstiden blive forsinket pga højt pres med rederierne.
Ved adresseændring, navneændring eller anden ændring af en allerede afsendt ordre tillægges et gebyr på 160 kr.
I tilfælde af leveringsproblemer bedes du kontakte det fragtfirma, du har valgt, når du har afgivet din ordre.
Budbee: https://budbee.com/se/kundtjanst/
Postnord: +46-771- 333 310
DHL: +46-771-345 345
Levering til agent
Bemærk venligst, at din pakke forbliver hos agenten i 7 dage, derefter vil den blive returneret til os. Vigtigt at huske på: vi vil derefter opkræve et gebyr på 160 kr for uindløste pakker.
Leverans utan kvittens
Väljer du frakt alternativ utan kvittens (till exempel PostNord Varubrev, Budbee Hemleverans eller DHL Pallet) godkänner med detta fraktalternativ att du inte kvitterar leveransen. Kvittensen anses ha lämnats när chauffören lämnat paketet.
Vender tilbage
Vi overholder fjernaftaleloven og dermed har du ret til at returnere bestilte varer uden at angive nogen grund. Du fortryder dit køb ved at give os besked inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre (eller det meste). Varen skal returneres godt emballeret, i god stand og i original æske.
Returnering sker for egen regning, medmindre varen er defekt eller vi har pakket den forkert. Returnering skal sendes som brev eller pakke, ikke efterkrav. Kontakt os venligst via e-mail for detaljer.
Hvis du som kunde har håndteret varen i større omfang end nødvendigt for at fastslå dens egenskaber eller funktion, og det har ført til at varen returneres er mindre værd, er vi berettiget til at fratrække et beløb svarende til artiklens værdiforringelse fra det beløb, der skal tilbagebetales. Værdifaldet vurderes fra sag til sag.
Returnering sendes til:
Andri Group AB
c/o Brizo
Mätarvägen 31, port 9 & 10
19637 Kungsängen
Sverige
Tilbagebetale
Hvis du udnytter din fortrydelsesret, refunderer vi det, du har betalt for varen, hurtigst muligt eller senest inden for 30 dage fra den dag, vi modtog varen. Du skal selv betale returomkostningerne, når du sender varen retur.
Læs mere om fjernaftaleloven hos Forbrugerstyrelsen: https://forbrug.dk
Klager
I Sverige har kunderne 3 års reklamationsret i henhold til forbrugerkøbeloven, garantien dækker kun originale fabrikationsfejl, det vil sige fejl der er opstået under produktionen af produktet.
Du som kunde skal kontakte vores kundeservice, hvis du har modtaget et defekt produkt hurtigst muligt efter, at fejlen er opdaget, en reklamation inden for to måneder behandles inden for rimelig tid.
Ved reklamation skal kunden kontakte vores kundeservice via e-mail support@mitzoo.dk. Oplys ordrenummer og årsag til reklamationen samt billeder, så vender vi tilbage til dig snarest med instruktioner om, hvordan du håndterer din sag. Ved alle former for returnering er det yderst vigtigt, at varen er pakket i sin originale emballage på en sådan måde, at den ikke risikerer at blive beskadiget.
Husk at have bestillingsrummet og navn tilgængeligt, når du kontakter vores kundeservice, beskriv fejlen så detaljeret som muligt på produktet. Så sender vi dig en returseddel. Vi står for forsendelsesomkostningerne. Når vi har modtaget klagen, kontakter vi dig.
Produktionsfejl skal identificeres af MitZoo.dk eller vores underleverandør af produktet, hvorefter du får en gratis reparation eller alternativt et nyt produkt eller dine penge tilbage. Reklamationen gælder ikke, når vi ikke kan finde fejl på produktet, eller når kunden selv har forårsaget skaden, såsom almindelig slitage og håndteringsfejl.
Betingelser for indkøb af veterinært foder
Ved køb af veterinærfoder skal du (dyreejeren) opfylde følgende betingelser, før indkøb af foder gennemføres:
At dyret har gennemgået en dyrlægeundersøgelse, og at kæledyrsejeren er blevet anbefalet det aktuelle foder af en dyrlæge
- At der i den tid, dyret spiser foderet, kræves et dyrlægebesøg hvert halve år
- At dyreejeren i den tid, dyret spiser foderet, straks skal konsultere en dyrlæge, hvis dyrets helbredstilstand forværres.
- Vid beställning har du möjlighet till rådgivning av veterinär eller utbildad personal. Kontakta oss via e-post, WhatsApp, SMS eller kontaktformulär.
Cookies
Denne hjemmeside bruger cookies. Ved at fortsætte med at bruge denne hjemmeside, giver du dit samtykke til deres brug. Hvis du vil vide mere, se: Om cookies
Fortrolighedspolitik
Når du afgiver din ordre hos os, skal du oplyse visse personlige data. I forbindelse med din ordre accepterer du, at vi opbevarer og bruger dine data i vores forretning til at opfylde aftalen med dig. I henhold til persondataloven (PUL) har du ret til at modtage de oplysninger, som vi har registreret om dig. Hvis de er forkerte, ufuldstændige eller irrelevante, kan du anmode om, at oplysningerne bliver rettet eller fjernet. Kontakt os i så fald på e-mail: support@mitzoo.dk.